Blir tokig snart.

Tänk att de ska vara nåt hela tiden, förstår inte?
Antingen ska de vara nåt om att jag sovit hos en,
eller så är mamma i farten, eller nu dethär?

JAG blir rent sakt ut helt jävla tokig snart.
Alla vet vem jag har sovit hos nu, ja än sen da ??
Och mamma bara tjaatar på mig så jag blir helt jävla tokig snart.
(Skulle vara så jäkla skönt att få bor själv alltså) (Y)
Sen nu dethär,nej allt är så jävla typiskt.
Ingen lugn stund i mitt liv inte, neejduuu.
Det verkar då jag kunna glömma!

Och som man bäddar får man ligga..
Man lär sig av sina misstag!?

Men nu skriker mitt underbara varma duntäcke efter mig,
att jag ska krypa ner under det och förhoppningsvis
kunna somna så snabbt som möjligt.

God.Natt

/.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just precis, som man bäddar får man ligga!

2009-09-18 @ 12:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0