Stressigt på morgonen.

Gooooooood morgon!

Jag tror jag stressade ihjäl mig imorse.
Hade ställt klockan på halv7.
Ställde om klockan på 7 när den ringde halv7.
Stängde av alarmet, vände mig om.
Och såklart så somnade jag, men det kändes
som jag hade legat i 1-2 minuter fast de va 45 minuter. :O
Så jag fick skynda mig att packa väskan
och springa te bussen.
När jag står vi bussen så smsar jag med Lisa.
Då ligger hon hemma i sängen och sover!!? :P
Eftersom hon brukar börjar 8?
Så trodde jag att hon redan va i skolan,
men det va bara att vandra hemmåt igen.
Och nu sitter jag här och varnar ner lite,
har tillockmed hunnit ätit frukost.
Great!

Idag är det en ganska så seg dag.
Många har även APU i skolan,
vilket är skööönt.
Fast lite tråkigt också kanske,
vad ska man nu titta på? ;)

Lär kila nu, kommer hem runt 4 någongång tror jag.

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0