Seeeg söndag.

Ruggigt väder ute, eldar i kaminen och
sitter framför teven med popcorn, mys!

Idag så va jag och Johanna och kollade på
Leksand-AIK.
Dom vann med 5-3.
Niklas har fått stått alla 3 matcherna i helgen.=)

Åkte sen efter matchen till Borlänge för att försöka
fixa min mobil.
Och de gick bra,så nu är den OK igen?
Och jag hoppas på att den inte kronglar nå mer nu.
Eller abonemanget.

Igår så va de fest.
Vi tjejer åkte hem till Jocke och festade
med honom och hans två kompisar Tom och Jimmy.
De va riktigt trevligt, har nog inte skrattat så
mycket som jag gjorde igår. :)
Vi va hos honom fram till halv 12.
Sen åkte hela gänget mot Rättvik,vi tänkte gå ut på bowlingen.
Men när vi kommer dit så var det en sån jävla lång kö.
Plus att det va live band, så de va inge vidare för oss.
Så vi tog taxi hem igen hem till Jocke.
Va nog hemma runt 3 eller någo tsånt.

Men de va en lyckad kväll! ;)

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0