Överskottsenergi!

Ahhmen herregudamig.
Hahaha, jag sitter och typ garvar för mig själv!?
Vet inte men har extremt mycket överskottsenergi.
Och är flummig som jag vet inte riktigt vad.
Hade jag så hade jag hållt nån sällskap.
Och varit dryg där, haha.
Men neeejda, blire icke såååå.
Nu ligger jag här i min säng och har verkligen
ett stort leende på läpparna.
Helt ensam? ;D
Ja jag är ju ganska så ROLIG utav mig. ;)
Höhö.

Imorgon har vi 1 lektion, bara 1 lektion..
Till klockan halv 12.
Sen så har jag/vi LÖÖÖV!
Ska bli himla skönt ska ni veta.
Och efter lovet bli det praktik på falu-lassaret,på Kirurgen. :)
I en heeeeeel månad.
Kommer bli fett nice.
Men drygt att åka mellan nästan varje dag!?
Men de är bara att ta sig i kragen och gört!

Nu äre dags att hälsa på kudden.
Good natt!

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0