Herrejösses.. :)

Tänker fortsätta skriva lite i samma stil som jag skrev
i det senaste inlägget.
Att jag vill flytta?
Japp, jag vill flytta!
Längtar faktist grymt mycket efter att bara få komma ifrån allt här.
Men endå har jag så mycket tid kvar i Leksand.
Och jag har ju endå allt här,hela mitt liv?
De enda som saknas är väl att ha någon vid sin sida.
Som jag alltid haft men som nu är borta..
Jag har klarat mig så himla bra utan än så länge,
men det blir så himla tomt ibland.

Man vill känna att man har nån vid sin sida.
Att man kan ringa eller messa när som helst.
Somna i en famn och vakna lika så.

Men ska inte tänka så mycket,
för de är då man saknar..
God natt med er!

/.S




Kommentarer
Postat av: Anonym

Man försöker höja sig själv igenom att snacka skit om andra!



Måste säga att de var bra skrivet men vill vara anonym och skriver därför inte på din facebook.

Sen har jag en till fråga men jag vill inte påpeka detta som ett hån eller någonting liknande som din första reaktion kommer bli men....

Är det så som du försöker höja dig själv?? att snacka skit om andra?? Eller har du något bra tips på hur man höjer sig själv??

En dagligt undrande läsare

2009-10-17 @ 16:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0