Praktik.

Hockeygame.

De blev en segisdag i ishallen.
Åkte dit och va där med Linda. :)
Sen så kom kungen och Ida.
Och Johanna va där med heeela tjocka familjen.
J20 spelade mot AIK och vann. (Y)

Imorgon börjar praktiken.
I falun, på lassarettet.
Alltså jag har fan ingen jävla lust.
Jag börjar fan kvart i 7 i möro,
och hur fan ska jag orka gå upp och åka bil dit?
Shiiit.
Men men ,man får slippa skolan ett tag och allt som hör till...
Hoppas på en bra månad med en bra handledare. :)

Sen blir jag så fruktansvärt irreterad när man inte ens kan heja på varandra?
Herreguuuud.
Så jävla löjligt!


För övrigt så dricker jag en grymt god CocaCola
och grymt goda cashewnötter.
Men ska göra iordning lite nudlar till mig istället.

Och FORTFARANDE så funkar inte min telefon.
Får fan krupp snart på allting.
suck..

/.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

"när man inte ens kan heja på varandra"

Så du tycker att du är bra på de själv?

2009-11-01 @ 22:05:24
Postat av: Sofie

Man vågar ju inte heja eftersom då kan jag ha startat andra världskriget mellan två personer!?

2009-11-02 @ 13:28:41
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0