I lift my hands and pray.

Nu är jag i ett sånt läge då jag känner mig ensam,
övergiven,synd om mig själv,vill ha någon som håller om mig.. läge!?
haha, fattar ni?
okej, säkert på ett ungefär.
Och jag skulle kunna skriva massa skit som tillexempel,
att jag saknar, vem,vad,varför,hur,var,när,någon ny,vem!?
Men nej tänkte inte skriva så mkt mer..

För sånt skriver man inte på en blogg.
Eller jag tänker inte skriva så mycket mer sånt på min blogg.
Fast eller ja, det visar väl sig..
Ska försöka att inte göra er allt för besvikna. ;)

Trodde de här skulle bli ett deppinlägg.
Men det blev mer, gillart ;)
Gaaah, ge mig massa myskramar!!

Dags för mig att sova.


/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0