Vårdcentralen...

Neeej, nu göre så J***a ONT i halsen så fyfan. Kan inte ens svälja längre,
och mina halsmandlar känns stora som fotbollar och ryggen känns inflamerad :O
Nej nu orkar jag inte längre, trodde det skulle ha blivit lite bättre efter ha drickit så mycket
varmt sedan i fredags. Men inge resultat alls, utan det har bara blivit sämre.
Aj aj aj aj aj, fasen va ont det gör. Så mamma kommer ringa till vårdcentralen i
morgon och hoppas på att det finns en tid för mig, så jag kan åka dit.!
Håll tummarna, för så här ont i halsen har jag ALDRIG haft! :(

Orkar nog inte sitta här nå mer idag, så vi hörs i morgon så får ni veta
hur det blir med vårdcentralen..

puss !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men usch vad jobbig. Hoppas då kan få nått stark av läkarn så smärtan försvinner. Krya på dej gumman <3

2009-05-10 @ 21:08:42
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mmmh, jättedrygt! Har inte sovit riktigt sen i torsdagsnatt :O Och jag hoppas verkligen jag får nåt stark jag med, tack! <3

2009-05-11 @ 11:40:43
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0