Så grymt trött,

Nu sitter jag här igen, kan det vara så himla svårt att slita sig från denna burk?
Går bara åt en massa onödig tid åt när man sitter här, eller ska jag säga dyrbar, haha!
Jag är iallafall så himla trött, känner mig helt slut. Så himla drygt ju, men snart eller inte
snart utan senare blire juu tv som jag ska kolla på, men det blir ju inte förens klockan
9. Suck, så jag får väl sova eller nåt innan det börjar, annars somnar jag väl i soffan.
Men tänkte på en sak, att det måste ju bero på vädret kanske. Att jag är så trött menar
jag, för jag har typ gått med huvudvärk i 3 dagar nu, och det har bara vart grått ute.
Så jag skyller på det :P

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0