Nu drar jag till Sunne!

klockan 1 åker vi, och det är inte långt kvar. Sitter och slänger i mig nudlar nu.
Vi skulle ha ätit innan vi åkte så det fick bli nudlar för min del :)
Va precis och handlade shampo och grejer som jag ska ha med mig,
och nåt gott på vägen + en tidning förstås :)
Har också bestämt mig med mamma att jag inte kommer ta någon mobil
med mig ner dit. Ska man njuta fullt ut så tänker jag inte ha nån mobil
med mig och hoppas på nåt som inte kommer. Så det blir bäst då :)
Får låna någon annas mobil om jag vill ringa till mamma isåfall.

ååh, ska bli så himla skönt ska ni veta :) Wieee !

Och jag kommer ju inte skriva ett inlägg på hela helgen, shit sorry alltså!
Men om det finns någon dator där så, kanske det kommer upp ett
litet inlägg. Jag har iallafall min kamera med mig (Y)

Och jag hoppas att alla ska på markanden i helge :P
Det skulle ju jag iallafall om jag vore er, det är ju en självklarhet!

pusspuss!

(älskar dig ju <3)

/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0