Nu är klockan mycket, så nu blire läggdags!

Klockan är redan över 9 och jag har setat här sen 4 kanske? Usch, det är verkligen illa.
Men man försöker ju göra nåt så man inte tänker så mycket, så jag har lagt upp
lite bilder på både facebook,bilddagboken (sofiedraagsten) och här förstås!
Och det tar liiiite tid eftersom inte vi har det snabbaste modemet precis, men
det funkar iallafall. I morgon är det skola igen då, orka? Vi har matlagning och den
börjar klockan 8 såå det blir ingen sovmorgon här inte, sen har vi idrott och det är ju helt
Ok! Vi har ju kondition och har spelat fotboll dom 2-3 senaste lektionerna, försår inte
varför jag är med där för jag är så jävla dårlig ;P Såå i morgon blire nog en springtur :)

Vi hörs väl i morgon, sov så gott alla läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0