Myspys!

Nu har jag precis kommit hem, har varit med Em hela daaaagen lång!
Prima skinka,JAPPJAPP! ;) Vi är bättre än bäste helt enkelt.!
Vi gjorde väl inte något speciellt igentligen, blev middag hos henne, sen en massa skitsnack!
Ohh, i love it ;) Och en sväng på skolan också, för att kolla läget liksom!
Sen efter vi ätit blev det att skjusa henne till jobbet eftersom hon började halv4 och vi kanske
åkte hemmifrån henne vid 5 i halv4 :O Men det gick ju bra det också.
I morgon blire skola, sen ska Em vara med på någon hårshow och det är i falun.
Såå hon vill att jag åker dit och kollar, vi får se om jag har någon att åka med så blire nog
en falutripp! :)

Nu ska jag slå en pling te Johanna!

puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

PRIMA! ;) Bacon <3 haha!

2009-05-13 @ 22:17:04
URL: http://emeliebuvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0