Kanonkul!

Den här helgen har ju vart gaanska så rolig ;)

Fredag
Så jobbade jag hela dagen fram till halv 5, åkte hem tror jag sov nån timme.
Senare på kvällen runt 20 över 10 kommer emelie och emma och hämtar mig
på en raggarrunda! Vi åker till rättvik och är där ett bra tag. VI möter upp
toffe,Hampus,henke m. fler ! Vi såg också en jävligt snygg Bil ;) Mjoauu!
Och vi senare bestämmer oss för att dra till falun
och då va klockan kanske 1 ? Vi drar dit och åker som aldrig förr ;) fort gicke!
Vi åker till Amanda för hon hade fest, och va där ett tag. Sen åker vi vidare till
Borlänge och käkar på Max! Vi åker hemmåt, och är hemma ungefär halv 4 ?
Och jag skulle upp igen klockan 6 :S Menmen !

Lördag
 Då jobbade jag till klockan 12, jag va så jävla trött ;D haha!
fyfan illa alltså, men tur att jag fick sluta 12 och inte fick lov att jobba till
klockan 2. Sen åkte jag iallafall hem, sov till klockan kvart i 3.
Mamma kommer hem, hon skjusar mig till Emelie och jag ska hjälpa henne
med hästen för hon hade ridlektion :) Och de va så mysigt så, att sitta och kolla
på när hon red! Sen åkte vi och lämnade av hästen. Och åkte hem och käka
rabarberpaj! Efter det skyndade vi oss att göra oss i ordning, fick skjus av Jimmy
upp till Leksand (Emelies systers pojkvän) Och där köpte vi en varsin pizza och
gick till gropen och satt oss och MYSTE ! Hur trevligt som helst :)
Vi satt och väntade på Emma som skulle komma och sen blev vi kvar där ett tag
satt och drack osv. Vi gick sen in till noret och träffade Jennifer och Kimberly ;)
Blev sen en vända in på baren, och sen in på luckan! Puh vilken kväll, kvällen
slutade med att jag va hemma klockan 4 ;)













Så jag har haft fullt upp, vaknade klockan 3 alltså för 1 kvart sen. Så jag har iallafall fått sovit !
Tänkte lägga upp nån bild också.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är skönt med bilder i bloggen :D

2009-05-25 @ 15:56:48
URL: http://sofienordquist.blogg.se/
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Impulsiva kvällar, sådant gillar vi! :)

2009-05-26 @ 11:01:58
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0