Jag förstår inte ;(

Hur du har kunnat vart så JÄVLA elak mot mig... Jag har varit så jävla dum I HUVUDET!!
FYFAN, jag blir så jävla ledsen på mig själv att jag har varit så JÄVLA dum!
Jag hatar dig så fruktansvärt mycket så det finns inte.
Du har lurat mig TOTALLT och jag vet fan inte ens vad tillit betyder längre!
Du lurade i mig allt och manipulerade mig totallt att allt va mitt fel, fast i själva
verket va DITT fel. Det va du som va otrogen mot mig ! ;(
Jag känner mig så jävla blåst. Och att jag va boven för det har ju du 
gått runt och sagt till alla. Nej fytusan alltså.

Och inte nog med det! Bilkraschen, och nu är jag sjuk igen, och bråk med mamma också.
Skolan har jag så jävla mycket rest i just nu pågrund av allt dethär...
Allt går så jävla tungt nu så det finns inte :(


jag vill bara få må bra..

Kommentarer
Postat av: Madde och Agnes

Hoppas det blir bra snart!!

Agnes sov hela natten i natt... så ja hoppas febern är borta nu... ska bada henne nu.

2009-05-18 @ 08:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0