Hur rolig kan man vara ? ;D

http://www.youtube.com/watch?v=ZJS-BdOhmew

Alltså jag har kollat på klippet 3 gånger nu och han är så jävla rolig alltså!
Fyfan vilken stjärna och det vet han nog om också!
Haha, herregud. Skrattar fan ihjäl mig snart ^^

Men men, känner mig bättre i huvet och halsen!
Men jag låter som en jävla STORK i näsan ;D
Kan liksom inte andas igenom näsan överhuvudtaget ;D
Men det går väl över snart hoppas jag!

Sitter och kollar på CSI som är lika bra som vanligt, fan va nörd jag är! ;)
Ska nog lägga mig och sova sen efter jag kollat lite på Ballar av stål !
Om jag ska till skolan i morgon, så vill jag inte vara allt för trött.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0