Hemma från skolan,



Det blev minsan en kort skoldag i dag, toppen väder ute massa sol :)
Fast nu äre monligt. men men lite sol har vi iallafall haft !
Sov ju som sagt hos lisa inatt, och vi somna väl runt halv 1.
Men de va ganska skaplig tid iallafall, annars brukar man ju ligga
och prata med varandra hela natten ;)
Men va helt slut efter våran promenad som vi gick igår, och idag har jag
träningsvärk i rumpan ;) 
Börjar bli hungrig nu, så ska ta nåt att äta. Sen funderar jag på att åka upp
till leksand och sola lite, eftersom det inte är nån sol ute ;)

men nu ska jag äta, hörs då !


Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Träningsvärk i rumpan, haha. Snygg bild!



Och usch då.. Tur att det gick bra med dig, det är det viktigaste. Vart krockade du och med vad? Jag har lyckats hålla mig på vägen och allt sådant hittills i alla fall - men man lär sig av sina misstag. ;)

2009-05-26 @ 18:16:25
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0