Hagel... :O

& åska och världens blåsväder, uscha säger jag bara!
Fan världens storm är det ju ute, tur det att man sitter inne och inte är ute
ochgår eller sitter på hästryggen säger jag då bara.
Uscha, det har ju hänt flera gånger när man setat på hästryggen då
det bara öst ner regn från himlen, som det gör precis nu!
Och Tussan som är ute och kutar, heehe skyll dig själv ;)

Mamma fråga om inte jag kunna springa ut och hämta en blomma på bakgården för annars skulle den förstöras!
Och neeej, det skulle jag aldrig göra, är du dum eller??
Men då får väl jag offra mig själv då, säger mamma.
Och sen när hon väl är ute, så blev jag på bråkhumör så jag låser henne ute :D
hahahhaa, så hon fick stå där i regnet och haglet ett tag innan hon fick komma in ;)
I like it, att ha lite makt ibland ;D


Brrr, för hagel!


Tussan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0