Dags för mys !

De är jobbigt, riktigt jobbigt. Men det får ta sin tid, det tar ta sin tid !
sitter här nu helt själv en ganska så soft kväll, sån där kväll som man bara
vill se på film och mysa. Och det är då det känns som värst. fyfan.
Sen vet jag att du är på annat håll, gör inte saken bättre!
Men jag är stark, fyfan alltså!  Igår natt somna jag när låg och grät.
Men jag försöker intala mig själv att de är inte värt att gråta och
vara ledsen. För det gör bara saken värre ! Jag har haft sån jäkla otur
hela tiden nu på sista tiden, men jag hoppas att turen vänder!
Jag behöver verkligen den nu !




I morgon jobbar jag, börjar klockan 7 till någon tid jag inte vet ännu.
Men det blir nog någon gång under eftermiddagen, kanske full dag
enda till halv 7 ? Det vet jag inte än, men det är bara bra med lite
pengar i kassan! :)
Nu ska jag gosa ner mig i soffan och kollar på Dirty Dancing som
börjar klockan 9. Tycker jag ni ska ta och kolla på, på kanal5 :)

Puss, vi hörs i morgon någon gång under dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0