Då va jag sjuk IGEN då!

Usch, va drygt ! Jag har vart hemma idag för jag känner inte mig bra.
Jag har känningar av halsen igen, och är jätte tät i näsan, och så har vi
inge nässpray hemma. Men hoppas mamma har köpt det nu när hon
har vart och handlat!
Jag hoppas jag mår bättre i morgon eftersom jag ska till frissan (Johanna) ;)
Men annars åker jag dit endå, klockan 4 har jag tid hos henne! JAG längtar!
Och på Onsdag är det studentfest, och fan va jag är taggad. Hoppas det blir
mycket folk ! Och jag hoppasatt jag kommer må bättre,
jag får knarka penicilin och alvedon tills dess!

Annars gör jag inge speciellt, kollar lite på TV och sitter här.
Måste plugga lite igentligen också, så ska väl sätta fart med det nu!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0