at home.

Okeej, ja nu är jag hemma ingen. (Buhhu)
Gick iallafall på hillevis lektion och sen på idrotten. Men jag va inte med på idrotten eftersom jag kände av
magkattaren fortfarande och sen hade jag glömt byxorna !
Och jag springer precis inte utan byxor!? :O hehe, fyfan va kallt de är ute föresten. BRRRR!
Tur att man kan vara inne iallafall, istället för att vara ute dygnet runt som alla djuren?

jaja, jag är fortfarande helt veck OCH kommer vara veck. Men jag känner faktist igen mig
idetta. Jag har ju vart med om detta ett antal gånger...
Jag har faktist lärt mig att inte ta så illa upp, känner att jag inte är så ledsen som jag
kan vara, fast man blir ju nere när man ser nån släkting och så men det får man ju leva med.

Nu börjar jag bli hungrig och mamma kommer väl snart hem ifrån jobbet, så då blire käk!
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0