Äpplet har fallit ner från trädet !

Äpplet har hängt i träder i över 5 års tid.
Höst,vinter,vår och Sommar.
I både oväder och underbartväder!
Till sist så orkade inte äpplet sitta fast utan äntligen släppte taget.
Under många perioder så har äpplet fått tagit en massa skit.
Men nu är dom äntligen slut.....

Jag är fri !

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Klockan är snart 9 och jag börjar om 1 timme. Jag somna faktist som en stock igår
vilket va skönt! Men jag hade ju ett huvud som kunna sprängas också, så det va inte
så där jätteskönt faktist. Blir att åka till skolan nudå, för vi har tydligen engelska
muntliga igen. Sen får vi se om jag blir kvar hela dagen lr inte!?

Nu lär jag fixa i ordning mig och sen äta lite!
 

Hörs snart.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0