Tankar.

Mycke tankar och mycket skit.

Idag har det inte hänt så mkt, fortfarande sjuk.

För några månader så längta man verkligen till 18 års dagen.
Nu märks det inte ens att man är 18. 
Och typ nu längtar man tills man fyller 20. Man längtar inte tills man fyller 19 iallafall, då är jag hellre 18 i 2 år :)
Iallafall när jag fyller 20, då har jag bestämmt att då ska ALLA mina vänner få komma på ett party!
Oavsett om man vi har kommit av oss i kompiskretsen spelar mig ingen roll. Man betyder lika mycket iallafall.
Så INGEN känner sig utanför ! Vilket lätt kan hända ibland. Nog om det.!

Mamma och jag kommer ibland , eller nej verkligen INTE överens ibland. Vilket är så jävla jobbigt!
Tönt, måste jag bara få skriva ! haha, shit! Ska inte skriva så mkt mer om det blir bara irreterad.

Jag längtar till Sommaren, så fruktansvärt mycket. Fast det kommer ju bli mycket jobb och så där. Men det ska nog gå att proppa i annat i shemat också :) Trip till Örebro, Göteborg & stockholm. Sen om det blir nån resa också :)

Mycket i tankarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0