Praktik hela helgen!

Idag så vakna jag ovanligt tidigt, halv 11 faktist ;P Men jag somna också igår som en stock runt halv 12- 12.
Idag har jag faktist tagit tag i och strykt mina kläder, vilket jag är nöjd med mig själv, Händer kanske 1 gång om året.
Hehe! Men nu äre gjort, har precis ätit lite.

Ska sen börja jobba klockan 4, på praktiken :) Jobbar till 9. Sen i morgon söndag, jobbar jag också.
Från 3-halv 10 tror jag det är. Men ska nog börja lite senare pågrund av en grej.

Så nu ska jag nog hoppa in i duschen innan jag senare ska åka.
Måste bara säga att det är så skönt att ha fixat teorin, slipper man tänka på det där nå mer ;)

puss hej! hörs ikväll,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0