Måndag igen!

Usch, idag va det en riktig tung dag. Jag snosa kanske i 25 minuter, så jag fick lite bråttom där ett tag till bussen.
Men jag hann, hann tillockmed äta frukost. Idag så börja jag 7:30 och sluta 2 så det va inte så farligt, skönt måste jag säga. Hade inte orkat gått till 4 för jag satt nästan och sov i dag på rasten :P

Jag tänkte att jag skulle ringa till morfar och fråga om inte vi kan åka och köpa lite godis. Mamma jobbar så
det går ju inte att ringa henne, och jag kan ju själv inte köra. Men inom kort hoppas jag iallafall ;)
Har inte hört nåt från J heller, men men..

Och våren den försvann också, alltså det snöar riktigt mycket... Fyfan va drygt. Men jag hoppas på att de är det sista som kommer. Tror vi inte haft sån här lång vinter på ett bra tag.
nu ska jag gå,
hejså länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0