gym,dusch,käka godis framför tven!

hejhopp!

Idag så blev det en låååång sovmorgon, mamma skrek på min när klockan va närmare halv 1. :)
Så då vare bara att gå upp, nygräddade vofflor fick man också, eftersom det är voffeldagen idag.

Sen bar det av till Gymmet och tränade lite där, inte allt för motiverad va man, men fick röra på
mig lite iallafall. Sen blev det som vanligt att vi åkte in till Hemköp och köpte lite godis, eller jag och tilda köpte!
Mums ;)

Sen så nu sitter jag här, har nyss käka lite nudlar, kycklingsmak. Fanns inge biff smak:( Men det fick gå för denna gång.
Annars så hade jag så gärna velat vart med Jonas idag, eftersom jag va ledig ifrån praktiken. Men han valde annat istället för mig, och tydligen så åker dom i morgon till sälen.Trodde dom skulle åka på Fredag. Skit tråkigt, men de är hans val.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blire att sitta framför tven lite :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0