Fredag:

Efter skolan så hängde jag på Johanna hem. Vi hade sån tur att vi fick åka med Philip och hans kompis, så slapp vi åka buss hem. :) Vi tog oss lite tjockpannkaka och satt oss vid tv. Och kollade på funniest home videos, vilket gav oss ett stort skratt. Även fast vi skratta så blev jag så trött att jag somna, HAHA!
Johanna: sover du!?
Jag:neej då det är lungt ! ;) Men joo så va fallet. Sen blev det självklart att sitta vid datorn, och hitta på en jättesnuskig historia som gjorde oss både illamående fast vi skulle VERKLIGEN läsa klart hela.. ;P Vi skulle åka och städa lite i niclas lägenhet sen också. Och vi skulle även köpa snus till Johannas pappa.
När vi kommer hem så har vi så klart glömt snuset, men då va det mat på G så vi fick hembakad pizza och det va jättesmarit :)
Sen så hade ju Josephine kommit hem så vi åkte hem till henne, jennifer hade ingen större lust. Så då åkte vi dit själva :)
Vi satt där ett tag och kollade på Let's dance :) Prata lite skit, sen åkte vi in till Noret för Johannas pappa skulle ju ha sitt nikotinfria snus. Och efter vi handlat det så blev det lite annat smått och gott på schemat ;)
Senare på kvällen så skjusade vi hem Josephine, fast vi blev kvar i bilen och snacka en massa skit och en massa snusk ;) I like it ! Sen bar det hemmåt för mig och Johanna, en så långt blev inte vår hemfärd, Jonas skulle ha Donken så det slutade med att vi drog till donken vid 1 tiden tror jag den va :)
Sen runt halv 3 så blev det natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0