Anonyma!

Jaaa visst finns dom, överallt ;) Särskillt sånna som bara vill synas lite extra mycket. Fast dom vågar ju inte skriva vilka dom är,ett av mina senaste inlägg (sviniga) handlade ju såklart om babe, men eftersom han är uppe i sälen utan datorn. Så kan han inte ha skrivit det : varsågod !

Så ja, det finns nog kanske många som är rätt avis eller svartsjuk för att jag är tillsammans med denna karl.
Och sånna har hängt med under hela vårt förhållande,  såå grymt roligt. Eftersom jag fick han och HAN är min ;)
 
NOOOOOG om det !

Idag så va jag ledig ifrån praktiken, skööönt! Har Ungefär precis vaknat för 1 timme sen. Sååå skönt att bara få sova ut ibland :) Idag vet jag inte vad som händer, ska nog slå en pling till Lisa, vi har ju lite att planera inför morgondagen. Eftersom våran egna slit'zbrud har fyllt 18 år ;) Mjaooou. Så vi ska ju så klart ut och fira henna i morgon, och det blir på lucky! Sååå kom dit vettja :) Blir middag hos henne först, ca 10 tjejer sen kommer annat sällskap dit, på lite förferre. Sen blire att dra upp till leksand ! Blir nog kanon (Y)

Nu ska jag gå och äta :)

Byeee, S.D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja nog finns dom anonyma jävlarna overallt. ! Haha dom är så patetiska ;)

2009-03-27 @ 22:02:23
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, joo jag vet ;)

2009-03-27 @ 22:21:35
Postat av: Anonym

Det är nog fler som är avensjuka på att han fått dig... Att jag är anonym är bara en bonus! ;)

2009-03-28 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0