Snart drar vi te Linköping!

Heey!

Har för ett tag sedan kommit hem från Borren!
Vi va 12 stycken tjejer från kursen som va där.
Men självklart så satt lisa,jag,hanna och lovisa brevid varandra.
Cooola gänget, lr va säger ni?? ;)
De va god mat och trevligt sällskap.
Sen kom det ju nåt ensamt och såg helt OKEJ ut ;)
Så vi tjejer fick lite ögongodis ^^

Nu måste jag verkligen packa klart, eftersom vi ska åka nu så fort som möjligt!
Jag skriver i morgon hur redan gick. Kommer inte göra det inatt när jag kommer
fram iallafall.

Vi hörs i morgon dåe!
Önska oss lycka till ;)


Kommentarer
Postat av: fanny rask

vad ska du göra i linköping :D

2009-06-04 @ 22:59:02
URL: http://fannyraask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0