Nuuet !

Vet inte riktigt va jag ska skriva, men endå har jag så mkt jag kan skriva om.
Och när jag väl börjar skriva, så kanske jag skriver massor eller ingenting.

Jag är i en ganska så jobbig och rolig period just nu,alla vet nog det mesta redan.
Fan jag klarar mig så jävla bra, jag är så jävla stolt över mig själv!
Även fast ni ljuger inför alla framför deras ansikten, även mitt.
Så bryr jag mig inte, och det känns så fruktansvärt skönt.
Visst kan jag ta åt mig av det jag får reda på. Men det är väl bara för jag saknar allt.
Men samtidigt när jag tänker efter va han igentligen har gjort mot mig,
så gåre mycket lättare. Jag klarar mig igenom det här, för jag har fattat att jag mår
så mycket bättre utan. Jag blir också arg på mig själv när jag tänker efter,
att jag inte har sagt NEJ nu äre nog.
Man ska inte bli behandlad så här som jag blev.
Men det har jag lärt mig nu, och kommer aldrig att acceptera det igen.

Den här sommaren kommer bli den bästa någonsin!

Kommentarer
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Men sluta! Haha. Han är ingen man vill träffa. ;D

2009-06-02 @ 17:20:27
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Du var ironisk till en början? Bra Sofie, nu ligger du på plus! ;)

2009-06-02 @ 17:28:03
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Aw.. Ja, det låter som att du har haft det lite drygt ett tag. Men det vänder, som tur är. :)

2009-06-02 @ 17:39:48
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0