I lägenheten.

Nu sitter jag här i min ensamhet i Emelies lägenhet.
Hon åkte nämligen och handlade med sin mormor på rättpris.
haha, så hon är där och jag sitter här och fixar med mina naglar lite.

Och fan va ONT jag har i min axel, somnade i bilen på väg hem igår
från borlänge när vi hade vart och ätit på Donken.
Så lär väl ha legat på nåt konstigt sätt, sen vaknade jag av världens blixt..!
Då tar toffe kort på mig, jädra karl :P

Föresten så igår så blev de ju en trip till falun/borlänge med
Kimberly,Jennifer och Rebecca :)
Josephine kände inte sig så bra, så hon stannade hemma och Johanna jobbade.
Hittade ingenting i falun, men på kupolen blev de ett par svarta skor och
en klänning på HM, sen ett par jeans på Gina :)
Så nu är jag nöjd ett tag, några dagar? ;)
Va ju meningen att jag skulle shoppa nåt till fredag, men det får vi se om jag kommer
andvända de jag köpte går.

Nu har Emelie varit borta i ca 25 minuter, så hon lär ju dyka upp snart!
I hope sooooooooo.

/.S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en trevlig kväll och natt! MYS! (: <3

2009-06-18 @ 21:41:37
URL: http://emeliebuvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0