Från hängbyxor ner till knäna till den jag är idag,

Tiden, minuterna,timmarna,dagarna,månaderna och åren bara rullar iväg.
Det var inte så länge sen jag stod med hängbyxorna ner till knäna och snusen innan för läppen.
Joo de va ett bra tag sen jag va där jag va då,
Tiden går så fruktansvärt fort...
Kommer ihåg när vi skulle börja 7an jag va så fruktansvärt liten, men endå den tuffa och så fruktansvärt KAXIG.
Fattar inte idag hur man tänkte på den tiden, och hur jag kunna gå klädd så som jag gjorde och snusa som
jag då gjorde. Jag gick liksom bara i 7an, och fan va liten man är då juuue!?
Men nej då trodde man va så stor eftersom man började i en ny skola,högstadiet.
Jag saknar faktist den tiden lite grann endå. Klädstilen, vännerna,festerna!
Fast jag har ju vännerna kvar nu änidag, men inte på samma sätt.

De kom nya vännerochannat i mitt liv, som pojkvän,girlsen och mycker mer..

Elin, du och jag va så grymt tajta vi har haft så grymt roligt tillsammans <3
Alla jävla äventyr och bus^^
I 8an så hittade jag Jennifer&Johanna :)
Dom har väl typ gjort mig till den jag är idag, och det ångrar jag inte.
Tänk om jag fortfarande hade vart den jag va då, hur hade mitt liv sett ut idag då?
Och mitt i alltihopa så skaffade jag pojkvän också, och det hölls sig ganska så länge.
i hela 5 år och 4måndader, vilket dom flesta vet.
(Jag saknar er familjen)
Jag måste lära mig att leva på ett annat sätt nu, utan dig/er.
Det är ganska så svårt, men jag klarar mig nog.

Jag har haft underbara och förjävla tider.

Men livet går vidare,

/.S

Kommentarer
Postat av: Caroline Norrström

Du kommer klara av galant att leva utan dem. De går mot bättre tider för dej de är jag säker på ! <3

2009-06-14 @ 18:23:21
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, vilket skämt! så du tycker inte att du är kaxig nu? ;)

2009-06-16 @ 13:21:23
Postat av: Johanna

<3 <3 <3

2009-06-16 @ 20:07:00
URL: http://jnord.blogg.se/
Postat av: Elin

Underbara tid <3 tok =)

2009-07-04 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0