Det får inte vara sant !!

NEEEEJ!! :(

Inte nåt sånt här nu också, fan!
Cherry Loo <3



Jag gick till stallet ikväll runt 8 tiden..
Orkade inte vara hemma.
Utan fick lov att tänka på annat.

Jag står och myser med mina bebisar <3
Sen kommer en farbror fram till mig som heter Sune som kom gåendes och säger:
Synd att Christer "han som äger hästarna igentligen" ska ta bort Cherry i morgon!
OCH jaba : VAAAAAAAAA ?? :O Va äre du säger?
Sune: men ojj, visste du inte att han skulle göra de?
Jag: NEEEJ, verkligen INTE!
Fan, jag försökte inte visa tårarna imina ögon.
Sune: Förlåt om jag sa nåt dumt nu,
jag: det gjorde du verligen inte, fan :(

Sune fortsatte sin promenad som han va ute på med hunden.
Och så fort han gick så brast allting!!
Fyfan va tårarna forsade nerför mina kinder....

Jag tränsade henne och tog en ridtur barbacka långt in i skogen..
Där klev jag av och bara satt och grät,grät och grät.
Hon får bara inte försvinna från mig, hon är ju min babylove..... :(
Jävla helvete!


/.S

Kommentarer
Postat av: Lisa

åhj Cherry då :( R.I.P <3

2009-06-26 @ 23:19:26
URL: http://liisasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0