time to sleep !

Nuuuuuuuu äre nog dags att krypa ner i korgen!
Känner att huvet inte hänger med riktigt,
så får nog ta mig en alvedon innan jag lägger mig.
I morgon äre äntligen lön för min del, JIPPIE! :)
Vet inte riktigt hur mycket jag får, eftersom jag inte har fått mitt lönegrejs ännu.
Men det dyker väl upp i morgon, fast pengarna kommer ju in inatt klockan 12 ;)
Så på torsdag har jag planerat in lite shopping<3 på förmiddagen på kupolen.
(Eftersom jag är ledig på torsdag)
Sen direkt efter det så drar jag till Johanna i Leksand på salongen.
För hon ska färga och klippa mig ;)
Jag lääääääängtar, älskar att vara hos frissan...
Jag saknar dig Johanna N <3


Nu ska jag sova, jobb i morgon mellan 07:00-18:30 !



Skolavslutningen i9an..
Jag saknar er klassen, och på den tiden så va allt så mycket bättre/lättare!
Tiden går så fort, känns som vi nyss gick ut 9an och nu har "vi" tagit studenten :)
<3
/.S


Kommentarer
Postat av: Jimmy M

Klassfest! :D

2009-07-16 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0