Tickande bomb,

Att man kan ha så mycket HAT inom sig är oförståligt.
Men gör man det så gör man, finns inte så mycket jag vill göra åt det.
Har fortfarande inte fått ut mig ett skit av det, jag går som en tickande bomb.
Och som en dag kommer att explodera!

Förstår verkligen ingenting fortfarande, känns som det bara har gått 1 vecka.
Alltså så otrolig kort tid!?
Jag den presonen som känner dig mest, ingen kommer känna dig
som jag gör! Efter så mycket som vi ha gått igenom och alla år vi har hållt ihop ?
haha, ja jag vet inte va jag ska skriva om det...
Finns igentligen så mycket jag KAN skriva,
men det är svårt att få ihop det med ett ord.
Du skaffar dig nåt att underhålla dig med medans du tror nåt annat på sidan om..

Jag har varit så otroligt jävla dum, helt jävla sjukt!?
Jag förstår verkligen inte hur jag har tänkt igenom alla gånger?
Juste, jag har inte tänkt alls!
nej, det går verkligen inte att förstå.
Ingen förstår heller vem du igentligen är, du bara visar ditt yttre för dom!
Men jag vet insidan, och jaa..

Men nej jag ska inte skriva för mycket,
även fast jag vill så gärna skriva ner en hel bok!?

Visst det kommer vissa dagar då man bara vill ge upp
men jag mår så himla mycket bättre nu :)



take me away back to the best days ever!

FF<3
/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0