Telefonen ringer!

Telefonen ringer 9:45 för 20 minuter sen..
Jag kollar vem det är och de är jobbet, jag flyger upp och kollar på klockan sen svarar jag!
De är micke som ringer, OCH det det första jag frågar är,

Jag - har jag försovit mig? Men jag  börjar väl 15:00 idag? :O
Micke - haha, ja det gör du, tänkte höra om du vill börja 12 istället?


PUUUHH, det va skönt kan jag lova!
För det har ju hänt förut att han har ringt och då har jag sovit över tiden :P
Så det va lite nervigt, men iallafall så börjar jag om ca 2 timmar.

Känner att jag är hur pigg som helst, vilket är skön eftersom jag jämt är trött?
Jobbar ju till halv7, vet inte va kvällen har att erbjuda ännu,
men hoppas på nåt riktigt bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0