på jobbet!

=)

Igår så stannade jag ju kvar i Leksand efter att ja jobbat.
Åkte hem till Zandra och satt där med henne, vi åkte sen till
heden för att kolla om Jocke va hemma för ho vilja ha sin skinjacka.
Men nej, det va han inte..
Vi åkte istället ner till noret och gick på Tomas Ledin, eller vi satt utanför
med ett gäng trevliga tjejer!
Vi drog oss sen efter Tomas ledin,
mot bospåren och där fick vi oss ett gott skratt!
Klockan började närma sig klockan12 och då gick vi ner mot Skutan,

vi tänkte att vi skulle gå in. Men dom kollade legg, och då gick det ju inte

när Zandra inte fyllt 18.

Men vi träffade vår lärare Hillevi ;D HAHAHA! Lika kanon som vanligt ;)


Och nu idag så blire utgång, LADDAD!

Jobbar till klockan 12, så jag slutar strax ;)

Sen åker jag hem och tar mig en tupplur, åker sen hem till Emelie

där vi ska tillbringa kvällen innan vi åker mot lucky!


Neej, nu lär jag jobba dom sista minuterna ;)


/.S


Kommentarer
Postat av: Emelie

F*n vad kul vi ska ha i kväll!!!! (:

2009-07-25 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0