Oväder?

Hejhej!

Jag kom precis innanför dörren.
Hängde på till Borlänge med Lisa och Lina,
dom skulle skjusa dit Stefan. Han skulle ut och äta med jobbet sitt :)
Och eftersom vi endå va i borlänge blev de en vända te Donken.
Usch, va nyttiga vi är alltså. Bläääää! :P
Måste nog bli bättring näre gäller skräpmat. Men äre gott så äre ;)

Idag har jag ju jobbat typ hela dagen, och fan va skönt de va att sluta lite tidigare
än 7 som jag brukar sluta.
Mamma hämtade mig från jobbet, och FAN vare regna då :O
Vi fick tillockmed lov att stanna 1 gång när vi åkte hem,för man såg inte ens vägen.
Och tydligen så har dom stängt av bron i Leksand också,
åt båda hållen för den håller på att braka ihop? ;)

Jaja, ska kika runt lite. Sen blire nog lite teve framöver.
Sen kanske jag hänger på till borlänge igen och hämtar FAAARSAN ;p

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0