Ont i huvet!

Vakna för inte så länge sen, va gudomligt skönt att få sova ut.
Skulle ju igentligen börjar jobba klockan7 imorse.
Men jag vaknade med världens huvudvärk, och det är faktist sant.
Dom 2 som jag va med igår kväll/natt tror att jag stanna hemma bara för att
det blev ganska så sent igår, kom hem klockan 3 typ ;)
hehe, men så vare icke!
Men iallafall så ringde konsum upp mig nu lite senare om frågade
om inte jag kunna komma iallafall typ runt 1 och hjälpa till med
dessa alla beställningar, och jaa visst kan jag det eftersom jag
känner mig mycket bättre nu :)

Så nu ska jag äta lite och göra mig i ordning och brumma uppåt
mot kääääraste Leksand!

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0