Ledig i morgon =)

Heeeey guys!

Vilket skönt väder vi har fått? :)
Man blir så på mycket bättre humör när det är sol ute ju.
Fast det ska tydligen bli mer regn på söndag :/
Men det är ju då, och inte nu!

Imorgon blire shoooping,eftersom jag är ledig :)
Och Hade jag inte räknat helt fel med min lön??
Så det blev inte så som jag hade räknat ;P
Men jaja, blir rätt så mycket mer nästa månad (Y)

Jose och jag va även lite sugen att gå på bio, säkert dom andra tjejerna också :)
Men det blev inget endå, vi tänkte kika på HarryPotter som går nu idag.
Men det blev inge för våran del.
Jag vill ju se den, så det kanske blir bio i helgen istället..

Känner att jag är ganska så trött,
skulle nästan kunna sova nu för att tiden ska gå fortare så det kan bli morgondagen någongång ^^. 
Men sen äre ju en jävla sol som ställer till det hela, har så svårt att sova när det är ljus.
Visst, jag kan ju somna på soffan.
Men det är en annan sak, ska man sova så skare helst va mörkt? ^^, MYS!
Tänkte jag kanske ska ta en promenad till klockan 9, för då kanske det är någon bra film på teven :)

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0