Gårdagen:50årskalas/förfest!

Fint folk kommer sent!?
Brukar man inte säga så, hehe.
Vi skulle vara hos Anders igår klockn 6.
Men jag kom inte dit förens klockan7,
dels för att jag inte alls va fixad eller klar.
Sen regnare ju stup i kvarten också, jävla skit!
Men när jag väl hade bestämmt mig för att ta cykeln och cykla.
Så drog jag på mig massa jävla kläder , regnkläde! haha, snyggt ? ;)
När jag kom dit, så vare fullt med folk :)
Och alla va näsans dragna på engång, han hade massa sprit/öl.
Så de va kanske inte så konstigt heller.
Och morsan va livad som aldrig förr, haha så jävla roligt att sitta
och kolla hur hon beter sig, fast sen när jag tänker tillbaka
så kanske jag också beter mig som hon gjorde? :P

De va iallafall skittrevligt, god mat GOD dryck ;)
Runt 10 tiden så kom Sarah,Lisa,Lina och Therese dit!
Så då blev de ju lite roligare för mig faktist.
Så vi satt väl igång och börja dricka och hade massa skoj för oss ;D
Vi drog sen till floda vid ungeför halv 12 åkte vi tror ja..
De regnade när vi kom dit, så tog med ett paraply.
Men det kom aldrig med hem sen igen, det försvann? haha!
Rolig kväll med trevliga männskor, ;)

/.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0