Försöker...

Försöker stå ut...
Vet att du emelie, hade sagt att jag inte ska skriva sånt här.
För jag får endåså inge svar....
Emelie, saknar dig redan!

Kärlek, finns de?
Nej inte enligt mig.. Kanske någonstans, men inte här.
Tillit kommer jag någonsin få tillbaka de?
Nej inte enligt mig.
Känslor ställer bara till problem!
Problem som är svåra att sudda ut.

Förtränger allt hela tiden, har så svårt att förstå.
Kommer jag någonsin lyckas?

Jag saknar..
Men va äre jag saknar, svek och lögner!?

Jag kommer orka, jag kommer att förstå.
Men det kommer ta sin tid,
eller jag kanske inte vill orka eller förstå?


 alone.....

/.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte ensam!

2009-07-05 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0