Ett beslut!

åååhhj....
De är svårt att försöka leva vidare på egen hand.
Jag försöker verkligen att bara tänka på mig själv..
Men det har blivit så att jag har delat med mig,
det jag gör/gjort blir bara fel nu känner jag..
jag har verkligen inte ork med mera trubbel.
JAG måste tänka på mig själv och läka alla mina sår.
Men jag saknar ju nåt, saknar någon att umgås med och bara vara.
Men nu äre stop med det, inga fler gånger.. (åhhj)
De är nu dags för mig att bara leva och inte skaffa bekymmer.
Svårt&jobbigt? aah,de är bara förnamnet men jag har fått ett försprång på vägen
så jag klarar mig nog, tack! :) <3


/.S

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Take care ;)

2009-07-21 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0