=)

Heeeeeeeeeej!

Gaah blir tokig..
När jag börja skriva inlägget va humöret på TOPP.
Men nu blev de BOTTEN istället.
Fan, de kan vara så lite som kan göra en DEPP.
Men det får jag väl leva med ett tag nu.
Fast jag mår så jävla mycket bättre nu!
Ni ska bara veta ;)
Men ibland blire motgångar och så äre väl :)

Imorgon kommer Emelie hem också.
Smsade hon idag, och då låg hon och stekte vid stranden.
Men i morgonbitti så är hon hemma igen :)
Så jag antar att planet går nu snart på kvällen.
Gud så skönt med en resa, men det blir inget sånt för mig/oss tjejer år.
Utan en trip till Gbg istället, och det kommer bli minst lika roligt :)
Shoppa,lisseberg,boys m.m!
Så det ser jag fram imot, vi ska nog åka från 26-29.
Så jag längtar lite faktist...

Annars är jag ganska så less på vädret, och jag vet att jag inte är ensam
Vädret är väl det enda alla pratar om just nu.
Då kan väl jag skriva lite om det också.
Men jag hoppas det blir bättre väder till helgen, då blire ju party! ;)

Nu ska jag nog ta mig en lååååååång dusch =)
Hörs snart,

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0