En springpromenad till Morfar&mormor!

För inte så länge sen, kanske runt 7 tiden.
Så säger mamma att hon ska gå ner till morfar&mormor.
Jag tänker, eller trodde att jag sa till mamma att jag vill hänga med.
Så jag sitter här vid datorn, tills det blir helt tyst i hela huset.
Jag springer och kollar om mamma är hemma,
men jag fattar att hon har gått.
Men hon kan ju inte ha hunnit så jäkla långt så ställer mig i dörren
och ropar på henne :P
Får inget svar så, jag skyndar mig att ta på mig skorna och springer.
Tror att jag ska hinna ifatt henne.
Jag springer och springer, till slut så är jag redan framme i Fors.
Hos morfar&mormor, och då är inte mamma där!?
Då har hon redan hunnit gått till fors och hämtat bilen som hon
skulle göra. Men hur fasen gick de till? :P
Jag som skulle göra henne sällskap tänkte jag, men blev världens
springpass istället ;D
jaja, ska inte klaga. Va endå ganska bra att jag fick röra på mig.

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0