Dags att göra sig i ordning :)

Heejheej!
Vakna nyss från en skön tupplur ifrån soffan :)
ca 30 minter, alldeles perfekt.
Jani, ikväll blire fest i fulla lass.
Först nu klockan 6 så ska vi ner till morbror för
han har ju sitt fyllekalas ;)
Så det blir massa godmat och MASSA dricka har jag också hört!
haha, låter lovande!
Så jag ska väl duscha och göra mig i ordning nu snart.
För sen går, jag,mamma,Babben och peter (mammas kusin)
ner dit till festen då :)
Sen senare efter klockan 9 då lisa har slutat, så kommer hon
och sarah ;) Så då kan ju festen börja för mig, eller ja iallafall för dom!!
Sen är therese våran chaffis ikväll till floda osv, så hon får väl dras med oss, hehe!

ha en trevlig kväll, för det ska jag ha ;)

/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0