Dagen efter...

Heeeeeeeeeeeey!

GAAH, va seg jag är idag! :P
Men det va iallafall en skoj kväll, faktist roligast på länge.
Fast va endå ganska så nykter och det va grymt skönt.
Kom hem runt klockan 3 tror jag, och somna som en stock
så fort jag la mig i sänga ;)
Såå ja idag blire faktist en chilldag, sånna dagar som man
bara vill mysa ju....
Skulle ju ha tagit tåget idag till Josephine, men det visade sig
att hon fick lov att jobba i morgon endå, fast hon fick ledigt från början.
Men det gör mig inget, ja menar hon bor kvar där ett tag till :)
Hungrig är jag, så jag ska nog gå och ta mig nåt.

i can't get enough ;)

Bilder och lite annat småttochgott dyker upp senare i bloggen!
/.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0