Dagarna bara flyter på!

Heeeey! =)

Jag har precis ätit lite, vakna inte heller för så länge sen.
Hur skönt som helst med sovmorgon, jag la mig inte heller så sent.
Så inatt jag har äntligen fått sovit ut, och jag vet inte när jag gjorde det sist.
Så nu känner jag mig som en människa igen :)
Idag äre jobb igen som gäller, fast jag börjar klockan 3 och slutar halv7.
Så de är ett ganska så soft pass ;)
Jobbar så hela veckan, förutom onsdag då börjar jag halv 9 tror jag..
Annars så äre ju löning på ONSDAG, jag längtar!
Ska till Johanna och fixa frillan på torsdag vid 4 tiden, i love it ;)
Och då kanske det blir lite shopping på förmiddagen innan jag ska till henne.
Vet inte, har inte riktigt bestämmt mig ännu, men jag tror det blir så =)
Annars så måste jag vara ganska så snål med pengarna för det blir
ju en trip till Gbg sen i slutet av månaden, och då blire garanterat shopping där!

Funderar på att röra mig lite innan jag jobbar, så jag ska slita mig från datorn
och ta mig en springrunda!

hörs ikväll!
/.S

Kommentarer
Postat av: Caroline Norrström

Jag ska åxå till gbg i slutet av månaden ;)

2009-07-13 @ 16:18:18
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0