Helgen!

Fredags: Så va jag i skolan som vanligt, åkte direkt till jonas efter skolan. Jonas skulle nämligen på match, och jag skulle hänga på och kika :) och om ni undrar så spelar han i Furudal nu, Ore. Fast det kanske jag har sagt innan men endå :P
Jag fick ju lov att hänga med Jonas när han åkte. Och han skulle åka dit till halv 6, till samlingen. Så de va bara att hänga på honom dåra. VI åkte väl runt halv 5 och va framme runt halv 6 , prick i tid :)
 
Jag satt mig uppe på läcktaren HELT själv, de va bara 2 "pappor" som va där och kollade på deras barns träning.
Träningen höll på innan jonas match, så jag satt väl där och kollade jag också. La märke till en jätteduktig tjej, hon slog ju fan ut alla killar i laget, snabb på skridskorna som en hök va hon med skridskorna. Ensam tjej dessutom!

Halv 8 så drog matchen igång, till en början så blev de 2 tur mål för de motståndarna men sen börja jonas lag skärpa sig lite :P Matchen slutade iallafall med 9-4 till Ore. Och jonas gjorde 1 mål och 1 ass. Förra matchen 2 mål och kanske nå ass ?? Och matchens lirrar blev han. 

Lördags:  BJÖRN ROSENSTRÖM va på bowlingskrogen i rättvik så det slutade med att vi drog dit med ett gäng, fast det inte ens va meningen från början. Men det ångrar jag inte. Minnen från förr kom smygandes :D Så de va roligt, kunna alla låtar utantill ;P Pojkarna som busar med flickornas..... ;)

Söndags: Då blev det snööskotning nere hos Jonas mormor och morfar. sen inte så mycket mer, jonas va ganska så trött efter gårdagen. Plus att han fick lov att gå upp tidigt för han hade träning idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,bra sofie att du tar hand om mormor o morfar,uppskattar dom (och vi) =)

2009-01-26 @ 23:16:07
Postat av: lovisa

Kanske är en fördel om jag säga vem som skrev det oxå..=) haha

2009-01-26 @ 23:17:47
Postat av: Lovisa

Kanske är en fördel om jag säga vem som skrev det oxå..=) haha

2009-01-26 @ 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0