Måndag - Ny vecka!

Jahap! Nu har jag bestämmt mig att tag tag i bloggen lite mer än vad jag gjort den senaste tiden.

Tänkte börja och tala om att det är bättre med mitt huvud iallafall. Puhh ;P
Men såå, i morse så vaknade jag av att jag hade magkatarr. Jag drömde att jag hade magkatarr, skitont!
Sen när jag vakna morse så hade jag SJÄLVKLART magkatarr också. Jävla skit!
Så tror jag måste ha stressat upp mig över drömmen, tänkte leta efter lite fakta om magkatarr så ni kan läsa va det är och vad som orsakar magkatarr. Jag har iallafall haft det sen jag va 12 år.
Nog om det,

Denna vecka:
Måndag: Så stannade jag hemma i från skolan. (magkatarr)
Tisdag: Lediga, för våra lärare hade nåt möte eller så.
Onsdag: Då har vi prov, sen inge speciellt.
Torsdag: skola, slutar 4 så inge speciellt.
Fredag: Vi slutar runt 2, äntligen helg igen :) Och nästa vecka har vi ju lov.
Vet faktist inte vad jag ska göra under lovet, va med Jonas. Sen girlsen :)

Nu ska jag gå och diska och laga lite mat.
hörs sen!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0