Lördag- morgon

Nu är klockan 12:02 prick! Och jag vakna för en halvtimme sen kanske.
Sitter hemma hos Jonas och väntar på att han ska komma hem från sin träning.
Igår så va jag och kollade på hans match som jag sa igår, mot HSS.
OCH jaaaa, dom vann ganska överlägset. 11-1 :P Dom spelade superbra, så det va roligt att se.
Den där Kalle, det är ju ett plus i kanten att kika på ;D Grym!

Idag så funderar jag på Utgång, är riktigt sugen på det alltså.
Det är ju melodifestivalen så, lite mer folk måste det vara.  Jag tänkte först Öltältet, men det visade ju sig att det va 20 års gräns. Bajs på det tältet :P Så det blir nog luckan ist. Ja jag vet, men det lär ju vara nå andra folk än leksingar där inne ikväll. Plus att dom har öppet till 2 :)

Nu ska jag gå ner och ta en GOOOOD frukost.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0